Hur blir jag medlem i Life Club?
Behöver jag ange mitt personnummer när jag blir medlem?
Kan jag bli medlem med skyddad identitet?
Kan jag bli medlem i Life Club även om jag inte bor i de land jag registrerar mig i?
Kan man samla poäng i Life Club oavsett om man handlar i Sverige, Norge eller Finland?
Kostar det något att bli och vara medlem i Life Club?
Vad får jag för förmåner i Life Club?
Hur fungerar bonussystemet?
Får jag bonuspoäng när jag handlar på lifebutiken.se och i butik?
När jag väljer att handla via Boka & hämta, hur lång tid tar det innan mina poäng registreras?
Får jag bonuspoäng vid köp av presentkort i butik?
Kan man uppge mobilnummer i stället för personnummer när man handlar i butik för att registrera medlemskap?
Hur lång tid tar det innan mina köp visas under min medlemsprofil?
Kan man knyta medlemskapet till sitt bankkort?
Stämmer det att medlemsblocket längst ner i epostmeddelanden kan visa fel bonuspoäng?
Jag har två medlemskap, hur gör jag för att slå ihop dem?
Får jag efterregistrera poäng?
Hur får man klubbtidningen Live Life?
Jag har bytt adress, behöver jag meddela detta?
Hur ändrar jag uppgifter i min medlemsprofil?
Jag tar emot dubbla e-postutskick och/eller dubbla postala utskick från Life Club, hur gör jag för att ändra på det?
Jag får inga utskick från Life Club trots att jag är medlem, hur gör jag?
Jag vill inte vara medlem i Life Club längre, vad ska jag göra?
Jag har avslutat mitt medlemskap i Life Club, varför får jag fortfarande utskick?
Vart kan jag läsa fullständiga medlemsvillkor?
Vi hittade inga matchande produkter