Hem

Frågor och svar om Life Klubb

Jag vill bli medlem i Life Klubb, hur blir jag medlem?

Vad kul att du vill med medlem i våran kundklubb. Du kan registrera dig som medlem online eller få hjälp av vår butikspersonal när du handlar i någon av våra butiker. Klicka här för fullständiga villkor.

Kostar det något att vara medlem i Life Klubb?

Självklart är medlemskapet i Life Klubb kostnadsfritt.

Varför måste jag ange mitt personnummer när jag blir medlem?

Vi behöver ditt fullständiga personnummer (10 siffror) för att kunna hålla ett aktuellt kundregister. Du kan känna dig trygg som medlem på Life, vi lämnar inte ut uppgifter om medlemmar till annan part. Erbjudanden som kommer från annan aktör än Life går alltid via Life och under Lifes tillsyn. Du godkänner vår integritetspolicy när du blir medlem.

Vad får jag som medlem i Life Klubb och hur fungerar bonussystemet?

Som medlem i Life kundklubb får du ta del av unika erbjudanden via post och e-post. Du får även läsa klubbtidningen Live Life fyra gånger per år som är fylld av inspiration och hälsoråd för dig som är intresserad av naturlig hälsa. Som medlem i Life Klubb samlar du poäng på allt du handlar, 1 krona = 1 poäng. När du uppnått 1000 poäng får du en premiecheck vid nästkommande utskick av klubbtidningen Live Life. 1000 poäng ger 30 kr rabatt eller 10 % på valfritt köp (ex. 2000 poäng ger 60 kr eller 10 % rabatt osv). Premiechecken kan endast användas i fysisk butik.

Klicka här för att bli medlem i Life Klubb.

Som medlem får du:

• Kostnadsfritt medlemskap
• Klubbtidningen Live Life fyra gånger om året
• Klubbspecifika erbjudanden via post och e-post
• Bonuspoäng på allt du handlar
• Premiecheckar

Premiesystemet:

Köp för nedanstående belopp ger följande premiecheck att handla för i kronor eller procent:
1000 kr (1000 poäng) = 30 kr eller 10 % rabatt på valfritt köp
2000 kr (2000 poäng) = 60 kr eller 10 % rabatt på valfritt köp
3000 kr (3000 poäng) = 90 kr eller 10 % rabatt på valfritt köp osv.

Om du som medlem inte uppnått lägsta bonusnivå (1000 poäng) vid utskick av Live Life, sparas poängen till nästkommande utskick. Varje köp sparas i två år, därefter förfaller poängen.

Jag är medlem i Life Klubb - är de köp jag gör på lifebutiken.se bonusgrundande?

Absolut, du behöver bara se till att du är registrerad som medlem och inloggad på hemsidan när du genomför ditt köp.

Får jag klubbpoäng vid köp av presentkort i butik?

Köp av presentkort är inte bonusgrundande, däremot får du som använder presentkortet bonus vid ditt köp. Du kan endast använda presentkort i fysisk butik.

Kan jag bli medlem i Life Klubb även om jag inte bor i Sverige? 

Du som kommer från Norge kan också registrera dig som medlem, men du kan endast registrera dig via vår kundtjänst eller via en fysisk butik i Sverige. Välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare. 

Jag har bytt adress, behöver jag meddela detta?

Kontakta kundtjänst och meddela om din adressändring för att säkerställa att du inte missar något av dina utskick ifrån oss. 


E-post: kundklubb@lifeeurope.com

Jag tar emot dubbla utskick från Life Klubb, hur gör jag för att ändra på det?

Du är välkommen att kontakt oss på kundtjänst så hjälper vi dig vidare. 

E-post: kundklubb@lifeeurope.com

Jag får inga utskick från Life Klubb trots att jag är medlem, hur gör jag?

Du är välkommen att kontakt oss på kundtjänst så hjälper vi dig vidare. 

E-post: kundklubb@lifeeurope.com

Hur gör jag för att avsluta mitt medlemsskap i Life klubb?

Vad tråkigt att du vill lämna kundklubben.

Kontakta kundtjänst och ange ditt personnummer och namn så hjälper vi dig att avsluta ditt medlemsskap. 

E-post: kundklubb@lifeeurope.com

Jag har avslutat mitt medlemskap i Life Klubb, varför får jag fortfarande utskick?

Ibland kan det hända att vi redan producerat utskick där din adress finns med, och att ditt medlemskap avslutats först efter detta.

Om problemet kvarstår, kontakta kundtjänst:

E-post: kundklubb@lifeeurope.com